Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Kvasthilda - 27 juli 2009 23:17


Vilken kul kväll! Mitt i urskogen bor hon, Annelie. Med sin gubbe, ungar o hundar. O en "koja" med dockor. Underbara dockor. Stora porslinsdockor o alla ljuvliga Barbiedockor. Fotade en del o hoppas det blev nåt. Håller som bäst på att kopiera fotona till mina två hårddiskar.... Paranoid?? Naaaeeehhhhh. Bara liiite.

Nu ska jag ta en kopp varm choklad, ett par mackor o läsa lite Nora Roberts igen.

Junior sitter uppe o tittar på film o pigan är med Sambon o hans dotter i Rättvik. Classic Car Week. SysterYster o jag åker nog upp på torsdag. Sen blir det en dag i Gävle o hemfärd på fredag.


ELISABETH! Måste klämma in dig i morron eller onsdag. På dan nån gång....


Av Kvasthilda - 27 juli 2009 18:27


Har knappt hunnit sitta vid datorn idag! Full rulle hela dagen. En kort turné på stan med SysterYster i Junior resulterar i tom börs. Åtminstone känns det så!

Ska iväg till Annelie o se hennes Barbiedockor om en stund, men ville göra mig tillkänna o visa att jag lever :-)

Ska stoppa i mig nåt ätbart lite snabbt, innan min polare dyker upp o hämtar mig. Hon är inte bra på att hålla tiderna så jag är inte alltför orolig.

Men hungrig!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards