Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Kvasthilda - 10 september 2009 22:01


Jag kommer att byta adress på bloggen på lördag. Väntar in nästa melodikryssinlägg innan jag byter. Visserligen lovar bp att vidarebefodra folk som öppnar gamla bg-adressen till nya bp-adressen men jag vill i alla fall vänta tills dess.


Nya adressen blir alltså:

malmdamm.bloggplatsen.se


Kommer att tjata om detta tills jag bytt ifall nån skulle ha missat det hela.

Av Kvasthilda - 10 september 2009 20:40


Jaha, så är Idol igång igen. Låg på hotellet o slötittade igår och fascinerades av fantastiska sånginsatser o skrattade åt mindre lyckade försök. Makalöst hur folk ibland kan tro att det kan sjunga när det låter som.... jag vet inte vad. Tyvärr missade jag Bagges ryggrysning "hemma hos" den där tjejen som fick en guldbiljett. Låg o zappade mellan kanalerna i reklampuserna o fastnade i Bachelorette - After the last rose, eller vad det nu hette. De var så kära så jag kunde inte låta bli att titta.

En dotter till en av Makens fd klasskompisar och en gång bästa vänner tävlade för några år sedan. Hon var bara sexton och åkte ut och in o ut igen. Hennes audition slutade med att hon fick en guldbiljett men kom aldrig med bland de slutliga tio(?). Idag ser man henne i ett reklaminslag på TV. Hon passerar snabbt förbi på en affisch. Hon spelar Gabriella i High School Musical! Kevin är Carros motspelare som Troy.


  

 Bilden lånad från High School Musical's officiella hemsida.


Av Kvasthilda - 10 september 2009 04:45


Sitter i orderrummet i Gv o väntar på taxin. Är jättehungrig o min mage skriker o bråkar och talar om detsamma. Idag har vi fotograferingen och jag har just pratat med MTC o vårt tåg är inställt mellan rsi o kmb. Jaha. Då får vi gott vänta i Kalixfors på nästa förare som ska ta den ner till svappis alltså.... Fast de lovade vänta....

OK. ha en bra dag!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards