Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 20 december 2009

halvlek i installationer

Av Kvasthilda - 20 december 2009 19:57


OK, får göra om det här. Som jag anade tar det jävla Vista över allt o jag kan inte göra ett skit. Det är MIN dator o jag gör precis vad jag vill med den. Operativjävlasystemet ska inte bestämma vad jag ska installera eller inte.

*grrrrrrrrrrrrrrrrr*

Hittar fortfarande inte mina operativskivor så jag har kört en Dell-dvd. Blev en nödlösningsinstallation. Tror jag kör fabriksghosten i stället.


 
 
Anna

Anna

20 december 2009 22:38

...går inte bäst va ????
blir nog bra till slut...

http://en-helt-ovanligt-vanlig-mamma.bloggplatsen.

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

21 december 2009 09:53

Låter besvärligt. Har visst(!) hört att Vista hade en del "barnsjukdomar" tidigare men att de löst dem. Jobbar ju med en dator med Vista hos föräldrarna men SÅ stora problem har jag inte märkt av faktiskt, men som sagt, en del när jag skall länka. Hoppas att det löser sig riktigt snart för dig. Det är ju så frustrerande när man fastnar så där och allt hänger sig etc. Inte roligt alls.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Yvonne

Yvonne

21 december 2009 17:07

När jag köpte min första dator så slängde jag nästan alla mina instalations-skivor. Jag trodde det var typ spel eller annan skit! Fniss.
När jag träffade min käre man, blev han väldigt förskräckt över mitt tilltag! =D
Som tur var hade han en kompis som kunde fixa nya skivor åt mig!
Men vadå... Jag kunde ju inte veta att dom var livsviktiga för datorn ju!!! =)

Hoppas du får ordning på din!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Av Kvasthilda - Söndag 21 april 09:00


  Tema nr 273 Skymning 112/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Lördag 20 april 10:55

Jamen, då var det kryssat och klart och webbradion höll hela vägen och så här löste jag mitt idag...  Vi lever det ljuva livet, eller snarare galna, Livin' La Vida Loca. Upside, inside outShe's livin' la vida locaShe'll push and pull you downLivi...

Av Kvasthilda - Lördag 20 april 09:41

Jahapps. Får se om det blir att lösa krysset idag. De har stora tekniska problem på Sveriges Radio idag och inget laddar som det ska. Just nu lyssnar jag på P4 men jag har inte laddat om just den sidan. Rätt vad det är kraschar det väl och jag hör in...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards