Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Kvasthilda - 22 februari 2010 22:38

Ja, jäklar. Silver till Kalla & Haag. GRATTIS!!


Redigerat:

Bu för curlingtjejerna. SOPA var ordet.


Tjejkronorna till bronsmatch. Helt OK.


Av Kvasthilda - 22 februari 2010 14:45


Jaha, så blev det. Fans inget i hela världen som kunde styra en här burken och antivirus o brandvägar o systemåterställnigar o annat. Njet o nada. Blev en total ominstallatin. Temporär sådan. Fabriksåterställning, men detn ger så mycket annan hvudbry så det blr nog en formatering och helt ny installation. Har inte tid bara. Sen blir det nytt lösenord på min användare o en familjeanvändare till de andra. Torjag. TROR jag! O ett nytt tangentbord för nu är knapparna helt slut på den här. Tappar bokstäver o tecken stup-i-jävla-minuten.

Ser ni att sker stavas konstigt beror det på just det. Som sagt.... På detta lilla stycke har jag backat o skrivt i bokstäver tjugo gånger. O än fattas det är o där. Tills jag ids fixa det. O de där jävla eklamsnurrorna ör inte sitt fr att hjälpa till heller. Stör hela tiden. Skitgejer.


Lugn Kvastis, lugn.... Redigerat för att försöka visa vad det SKA stå ovan....


Jaha, så blev det. Fanns inget i hela världen som kunde styra den här burken och antivirus o brandväggar o systemåterställningar o annat. Njet o nada. Blev en total ominstallation. Temporär sådan. Fabriksåterställning, men det ger så mycket annan huvudbry så det blir nog en formatering och helt ny installation innan jag är klar o nöjd. Har inte tid bara. Sen blir det nytt lösenord på min användare o en familjeanvändare till de andra. Torjag. TROR jag! O ett nytt tangentbord för nu är knapparna helt slut på den här. Tappar bokstäver o tecken stup-i-jävla-minuten.

Ser ni att saker stavas konstigt beror det på just det. Som sagt.... På detta lilla stycke (ovan) har jag backat o skrivit i bokstäver tjugo gånger. O än fattas det här o där. Tills jag ids fixa det. O de där jävla reklamsnurrorna gör inte sitt för att hjälpa till heller. Stör hela tiden. Skitgrejer.


Sådeså.


Av Kvasthilda - 22 februari 2010 09:00


Tema nr 207 Orange

55/365


Att hitta nåt orange hos oss är ingen större utmaning... Vi gillar orange. Sonen o Mamma. Det är Sonens absoluta favoritfärg. Hade kunnat skrutta runt o fotografera ljusstakar, filtar, sockerskålar, saftkannor o annat men jag valde i stället nåt helt annat för temat Orange. Himlen brann. Jag har i förra veckan visat en annan bild från det här tillfället när solen var på väg ner över bergen mellan Töre och Luleå. Vi körde E10-an söderut och som oftast fanns kameran tillhands. Det fastnade vägskyltar o en massa annat, mer eller mindre suddigt.

Här blev det alltså en orange himmel.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards