Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Kvasthilda - 4 juli 2010 14:49


VojVoj. Man är lite sliten. Inte van att vara igång med hög musik i öronen i flera timmar - två dagar i rad. För vissa har det varit tre dagar, men jag gick ju aldrig torsdagen. Håller på att sortera bilderna från helgens bravader men det tar sin lilla tid. Först ska det göras backuper innan jag börjar peta i bildberget. Sen ska det sorteras ut lite foton till blogg o fejjan. En del ska ut till kompisar. Nåja, vi får se vad det blir av det hela innan det är klart. Lite mer än en tumme. Hoppas jag.

Brännaren verkar också fått sitt av helgens äventyr. Den krånglar o stökar o vägrar bränna snabbare än 4x. Skitgrejer. Visserligen är det förbruksvara men man tycker kanske att de skulle hålla liiiite längre än vad de gör. Eller så är det skivtypen de motsäger sig. Lätt att inte veta.

Ögonen håller på att ramla ihop av överansträngning. Ska du sova HELA dagen? frågade Maken i "morse". Med den frågan trodde jag klockan passerat noon, men icket. Slängde en smal kis på sängklockan o såg att det stod två ettor först. O då hade han väckt mig en bra stund innan för lite kosling. Bäh. Hade gärna sovit till eftermiddagen kan jag säga. När kom jag i säng inatt? Fyra?

Nu underhåller han en jaktkompis. Känner kaffedoften.... Mmmmmmmmmm....

O jag better go on med backuperna. Kanske jag blir klar NÅN GÅNG....


Av Kvasthilda - 4 juli 2010 09:00


Tema nr 338 Vimmel

189/365


Lite öltältsvimmel. Än är kvällen ung så det är inte överdrivet mycket folk i farten. Värre blev det framåt natten. Långa, långa köer.

 

 


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson



Av Kvasthilda - 4 juli 2010 00:52


Jisses. Ser Kent. Vojne. Hög som Erskines Snusdosa.


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards