Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Kvasthilda - 2 augusti 2010 23:13


Jahapps. Får se om man får nån sömn inatt. Om världen vore krigsfri o solen lyste när den borde får jag sova ordentligt, men nu funkar det inte så, så vi får se. Har sovit skitdåligt två nätter i rad så förhoppningsvis får jag det. Sova. Go'natt.


Av Kvasthilda - 2 augusti 2010 18:09


Såja. På väg. Letat upp en fräsch Kupé så jag har nåt att göra så länge man är ensam. Första rumskompisen kommer i Murjek o den andra i Boden.


redigerat senare....

Kupén här står för tidningen :-)


Av Kvasthilda - 2 augusti 2010 17:00


Nu åker jag. Liksom Kalle. Fast han bara drömde. Jag får drömma om att gubben håller blommorna vid liv...



Av Kvasthilda - 2 augusti 2010 11:34


Härliga tider. Strålande tider. Kvastis har semester. Jaja, har ju varit ledig hela helgen men då det är måndag idag och min ledighelg är slut får vi väl anse detta vara den första "riktiga" semesterdagen. Bara för att fira det, regnar det på mitt fönsterbleck... Men, min bild (jaja, två av samma) hoppas jag sätter ett leende på dina läppar?


My first day of vacation. What can be better served today than a big SMILE? 


Happy Monday :-)





~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Blue Monday



Av Kvasthilda - 2 augusti 2010 09:00


Tema nr 294 Take Away

215/365


Ett måste Sonen och jag har under Kirunafestivalen, är att äta åtminstone ett mål av den wokade älgen under helgen. Fantastiskt gott. Det här är fotat rätt tidigt en kväll så kön är inte lång men senare får man vänta länge när nattamagarna börjar sätta in hungerkänslorna.





Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson



Av Kvasthilda - 2 augusti 2010 08:59


ahaaa... bloggklockan går efter realtiden. Sitter o väntar på att mitt inlägg ska synas, men bloggens klocka är inte nio (när jag börjar skriva det här) än.


Serverns klocka måste gå på nån annan realtid än mina klockor runt mig. Alla har passerat nio med flera minuter.

Jaja, Nu är den nio i alla fall.


Ännu ett hyperintressant inlägg från kvastis....


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards