Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Kvasthilda - 27 januari 2011 15:46


Har ont. I min fot. Den ena. Har ju två. ;p Lång o snorhal promenad med kameran runt halsen o lefsor i sikte. Typ. Lite shopping i dyrdyra Narvik. Men finfina fynd! Kan ju bara hoppas det faller ärdet på läppen oxå. Inte varje dag man köper tre grejer o betalar för en o knappt det.


sms

Xnk

Av Kvasthilda - 27 januari 2011 11:23


Befinner mig i Narvik o har lite svårt att bestämma mig vad jag ska göra. Sova eller fota? Klockorna ringde nyss i Narviks kirke så den är kanske öppen. Just nu.

Ute blåser det utav håvete. Dock är tempen precis över frysstecket. Fan vad besvärligt. Måste väl köpa hem lite lefsor oxå.

Grått o trist. Som resten av den här stan vintertid. Snön är täckt av salt o sand. O malmdamm. Grått.

Nä, en liten lutare kanske.


sms
Av Kvasthilda - 27 januari 2011 11:23


men jaha. Testar igen då. Vad fan har Vilhelminabloggen med nåt att göra. Smstjänsten är omgjord.


sms
Av Kvasthilda - 27 januari 2011 09:00



Tema nr 18 Belysning

29/365


Luleå stadspark. De har förutom en stor djurskulptur varje år, också en och annan isskulptur uppställd i parken vintertid. Den här isängeln ändrar utseende hela tiden då den strålkastare som belyser den ändrar färg oavbrutet. Den går från vitt sken till gult, till rött, till lila och vitt igen med alla mellantoner som skapas mellan färgskiftningarna.





Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



voj

Av Kvasthilda - 27 januari 2011 04:43


OK, får se om det faktiskt är examination idag. SKA vara det men jag har ju som sagt en bodentur själv på tisdag och är inte klar med all utbildning som ska till innan. Kul-i-jul.

Får se om det blir kul-på-hjul idag. Nåja, GOtt sällskap. Det ska nog gå bra.

Sen en heldag i Narvik. Utan dator. Ids inte släpa med den. Tar kameran med mig i alla fall. Det blir dessutom min första sväng på norra linjen på en o en halv månad - o den sista på åtminstone åtta månader.

Nä, kasta i sig resten av frukosten o dra. Börjar om 25 minuter!

Hemma igen om 23 timmar..... Om allt går bra vill säga.

Wish us luck.

Sen är det helg!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards