Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Kvasthilda - 8 februari 2011 16:18


...ren blev det. Läkaren skrev ut 50 tabletter men jag fick bara med mig 40 hem. Det var väl fan det då. Konstaterade att det var nästan exakt ett år sen jag hade samma skitåkomma i armen. 26 februari var receptet utskrivet då. Då fick jag trettio. Nu ville han att jag skulle ha några extra för säkerhets skull. Men det tyckte tydligen inte apotekaren. Asken innehåller 20 och det blev väl för besvärligt att lägga en extra karta i en ask?

*bah*


Tempen stiger ser jag. Det har varit tjugo kalla idag men nu är det "bara "sexton.

Är jättetrött men hur fan jag ska kunna sova med den här armen övergår mitt förstånd. Voltaren-tabletterna tar så sakteliga bort inflammationen - men värken då??? Önskar att jag hade frågat efter Citodon eller nåt. Baskat.

Tror jag ska se lite Criminal Minds.


Av Kvasthilda - 8 februari 2011 11:17


en liten stund på natten men inget på dan. Jo jävlar. Det gör ont som fan även på dagtid. Har fått en tid hos läkaren i eftermiddag. Vaknade inatt med en hiskelig värk from hell i vänsterarmen. Samma jag fick diagnostiserad tennisarm i fjol. Kan knappt skriva. Fan, jag kan inte sitta, jag kan inte stå o jag kan framför allt inte ligga ner med den här jävla armen. Den värker o värker o värker. O nä, jag måste sluta. Kan inte skriva.

AJ SOM FAN.


Av Kvasthilda - 8 februari 2011 09:00



Tema nr 243 Ränder

41/365


En promenad i ett kvällsmörkt Luleå. Gång- o cykelbanan är randig av skuggor och ljus om vartannat.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards