Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Kvasthilda - 17 februari 2011 15:03


Så har hela dagen gått o man har tragglat igenom kurserna. Hur mycket av det som fastnade vete sjutton. Man är lite mosig. Men hörde ett par av våra lärare från Blg i alla fall :-)

Sen är bara frågan när man ska kunna varva ner för att sova för att börja om att jobba igen i morron bitti - FÖRE ottan. Fast å andra sidan får man säkert sova hela natten pga sena tåg. SKIT att jag inte har tillgång till Här & Nu eller vad i fridens tider det nu heter. Kanske skulle ta o ringa supporten för att fixa det?

Alltid bra att komma in där o se om tågen är i tid.

Lär ju ge en o annan övertidspeng inatt. Kanske. O inställt tåg för mig i morrn. Lite snålt om tid däremellan. Fast det blir säkert de lagstadgade elva timmarna plus minus några minuter. Med min tur. *bah*


Just nu visar min skärmtermometer -27 grader o tempen vid köksväggen är 23 kalla om jag minns rätt. Skärmtempen har hållt sig kring trettiostrecket hela dagen. I morse visade den minus 34. Lovar gott för nattens tur.


Körde ett övningstest o jag klarade mig med god marginal. Mycket kändes som att. VA? Kan jag det här?? Men det kunde jag tydligen. Skönt att veta att man inte glömt allt även om hjärnan känns oerhört nollställd ibland.


Av Kvasthilda - 17 februari 2011 09:00



Tema nr 276 Staket

50/365


Utanför en kyrka finns de, staketen av olika slag. Gärdesgården är vackrast. Nätstaketet intill fyller säkert nån funktion som gårdsinstängning av hund eller så.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards