Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Kvasthilda - 3 mars 2011 16:28


Kan man få slippa huvudvärk nån gång? Pigan var till doktorn idag och fick medicin. Jag har jobbat, växlat hela uppehållet i morse och kört mitt tåg hem. Det har blåst som fan hela dan och jag ska upp tre inatt igen. Men jag tror jag har feber. Skitkul att sitta i Boden hela dagen i morgon med feber då. Skallen spränger som fan och jag har kallsvettningar o svallningar om vartannat. Jävla skit.

Har varit till gyn idag också. Har försökt få till en tid flera gånger i vår (??) vinter men fick en ny tilldelad som passade. Cellprovstagning. Svar kommer så småningom.

Men huvudet. Huvudet. Ont det gör ont det gör ont.....

Har hämtat paket idag också. Köpte en extra extern hårddisk. Jag tycker den ser jävligt epig ut. En "vanlig" USB-kabel o en smal strömkabel. O ingen avstänging tyvärr. Men den var tvungen att inhandlas. Får bara hoppas att den håller bättre än vad mitt öga tolkar. Åsså följde det med en ny kortläsare. Eller två av nån anledning. Bah. Nåja, har en i reserv då.

Det är en sån dag idag.

På teve går Amadeus. En film jag inte sett. Bara delar ur.

Undrar när man måste kravla sig i säng ikväll då? O frågan är om tåget alls är i tid i morrn? Det stormar ju som fan ute o väg E10 är avstängd vid Björkliden. Därmed inte sagt att tågen är inställda men vädret ställer till det även för tågtrafiken. Tack o lov är det inte så kallt nu. I grunden. Med vinden blir det svinkallt.

Jag svamlar, men my headache is killing me.


Av Kvasthilda - 3 mars 2011 09:00



Tema nr 305 Triangel

64/365


^ Tredje i tredje.... då blir det en tredje, eeehh triangel. ^




Visst blir man lite sugen på Ballerinakex när man ser den här bilden?


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards