Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Kvasthilda - 8 mars 2011 15:06


Sen ska man jobba igen. Får se hur långt jag kommer idag då? Tåget har gått norrut så det ska nog komma ett till mig också idag. Kanske jag tar mig till Boden för egen maskin idag?

Känns lite knepigt att hitta tiden att laga mat, äta den, peta i sig en semla o sedan sova en stund för att kliva upp FÖRE ottan (nåja, det är bagartider) o sedan eventuellt ta sig till jobbet o hoppas på att tåget kommer. Spelar ingen roll om det är i tid. Blir bara övertid om det är sent. Men jag hoppas däremot att det fungerar! Att loket inte har några problem och att jag inte får en massa varmgångslarm o skit.

Bara jag får sova en stund innan.... Det är en jäkla tid att börja i alla fall! Mardrömstid.


Av Kvasthilda - 8 mars 2011 13:51


Eller hur var det nu? Nej. Internationella kvinnodagen OCH fettisdag. SÅ var det.


Eller som en kompis till mig så poetiskt sa det:


Grattis alla vackra, sköna kvinnor, det är er dag idag:-)

Både Internationella Kvinnodagen och fettisdag.

Gör slag i saken och fira denna härliga dag med att bjuda era män på semlor :-))

 

Så skicka en Semlan Selma till mig, tack!

Nä just ja, Det VAR ju trots allt jag som fixade temlorna idag.

 

O Indien har fått sin första kvinnliga lokförare. YAY! Fantastiskt. Grattis till henne. Hoppas det går bra.

 

Av Kvasthilda - 8 mars 2011 09:00



Tema nr 54 Fartyg

69/365


I ett butiksfönster i Boden stod de. Fartygen. Två härliga segelbåtar av olika modell.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards