Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Kvasthilda - 10 mars 2011 18:23


Skit vad jag avskyr ominstallationer. Speciellt när man inte har programmen där man ska. Leta leta leta. Fast jag HAR mina program i ordning men det funkar inte alltid med installationerna. Var är alla nummer jag behöver? Självtänkande jävla operativsystem som vill ta över ägandeskapet till MIN dator.

Den senaste uppdateringen på lapptoppen ställde till det så jag kunde inte ens logga in på datorn. Nu har jag en reservanvändare. Kom inte åt adminkontot innan. FAN vad jag hatar de här jävla ghost-bilderna som skriver över allt på trettio sekunder. Jag måste göra en riktig ominstallation. Så jävla mycket att städa upp efter spökkopian. O mycket att göra om. Vid en rå installation måste jag förvisso göra en massa andra installationer men jag slipper i alla fall börja med att städa bort skit jag inte använder.

aaaarrrrggghhhhhh


Av Kvasthilda - 10 mars 2011 11:30


Maken håller på o plockar i sina prylar. Det är ju Rautaspremiär i helgen. Kirunafiskarnas motsvarighet till älgjakten. Han tillhör ju båda grupperna. Väntar upp en kompis från Piteå som också gör bägge delarna och han jommer alltid upp till premiären. Rödingen blir tillgänglig. Hoppas vinden mojnar till veckan så de får bra väder.

Kråkan kom hem igår o katten har sprungit runt huset o tittat så inget hänt medan han varit borta. Jag missade detta då jag var borta på jobb o nu sussar han så sött i soffan igen. Eller inte. Gör sim "morgontoalett". Katters dygnsrytm tillhör ju inte våra. Jo, kanske kottarnas. Vampyrtider.

O jag ska göra mig klar för kvällens jobb. En kväll i Svappavaara. YAY!

O hemma äter de pizza. Hmm....


Av Kvasthilda - 10 mars 2011 09:00



Tema nr 306 Trippel

71/365


Ja, finns egentligen inte mer att tillägga. Triss i treklöver, gånger två. Fast egentligen är det väl en fransk lilja. Eller sex. De är fler men några försvinner in BAKOM de tre pelarna. Varför har man gjort dekorationer på baksidan av pelarna som ändå försvinner in i tegelväggen?



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards