Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Kvasthilda - 12 april 2011 09:00


Eget tema nr 4 K
104/365

Kliv inte på dem! Det betyder otur...  Visst var det så?

K som i Kvasthilda :-)



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Av Kvasthilda - 12 april 2011 04:34


Skittrött. Skallebang. Lingonvecka. Livet är underbart!

O jag har ont i benet. Jävla skit. Går som en gammal kärring. Stapplar. Eller som Husse Halt. Han är ju låghalt. Med fel på en höft. Även efter operationen är han lite halt. Jag har bara en jävla träningsvärk som inte släpper. Nej då. Jag går o spänner mig i stället. Blir det bra av det? Nå inte.

Sitter i Gällivare o väntar på oljetåget.... Växling. Vagn fyra till femton sa han, föraren. Blir ju enkelt att hoppa upp o ner på vagnar med det här benet.


Undrar hur katterna har det? Har de rivit huset? Lillskiten har säkert rotat runt i hyllor när ingen ser henne. Kråkan trodde det skulle bli svårt att fostra en katt hos oss. Hon FÅR flytta in hos oss. Får väl se. Just nu tycker Maken att det är helt OK. Men hon är ju bara till låns ännu....


Nåväl. Tåget är strax här. En halvtimme sent o ett av våra godståg passerade just så det är väl på G efter mötet. Föraren har inte ringt än men jag gör mig redo ändå.

Morrn!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards