Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Kvasthilda - 24 juni 2011 19:58


Äh, testar igen. 


Redigerat & tillagt:

Ville testa igen. Kikade igenom inställningarna på iPhönen o insåg vari felet med mina mms låg. Jag hade inte "Ämne" aktiverat. Antar att den är avaktiverad som default o jag har inte tittat tidigare. Nu är den blå o fin med ett vitt streck o min MMS-bloggning funkar således. Fantastiskt.

Teknikens under.


Av Kvasthilda - 24 juni 2011 14:18


Här hopas molnen.....




Av Kvasthilda - 24 juni 2011 11:28


Neo gnäller. Han vill gå ut. Ibland kommer det långa tirader från batterikatten som normalt inte säger pip ens. Men just sommartid är det ett himla liv på honom. Släpp uuuuut mig!

Sötgurkan.

Den andra fröken jamar alltid. När hon har ätit talar hon om att hon just gjort det. När hon varit på tossilådan jamar hon. När E-pigan har stängt dörren jamas det nåt förskräckligt - eller när HON går på tossi o stänger dörren. Går ju inte för sig. Tyra är hennes skugga :)


Midsommarafton ja. Kanske man skulle jaga fram lite gräddfil? Har en burk matjes i kylen. Mmmm... Gott.


Men inte en jordgubbe i huset! Det var sån kö framför gubbe-ståndet vi passerade så jag iddes inte. Har sällan cash i plånkan heller å de tar ju bara reda pengar.


Av Kvasthilda - 24 juni 2011 11:24


Svar på kommentar:


Hej,


tråkigt att det verkar blivit problem med teknikerbesök från vår sida och att du inte verkar fått tydliga besked avseende orsak till detta. Jag ser gärna att du återkommer till oss via Twitter @ComHemAB alternativt via formuläret nedan så kan vi kolla upp ärendet och återkomma till dig så du inte behöver känna dig osäker inför det kommande teknikerbesöket.


http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417.../417386/-/index.html


Med vänlig hälsning
Magnus Hansson
Kundservice
http://www.comhem.se


-----------------------------------------------------


Jadu Magnus, tack för tipset.
Som inte nyttjas (är ingen twittrare).


En tekniker har blivit schemalagd att komma hit på torsdag Vadan detta med torsdagar? Kommer de inte på andra dagar? Eller har det bara fallit sig så att vi fått lov om tekniker på torsdagar?


Vi har varit utan kanaler i en månad nu så denna extra vecka är oerhört irriterande.
ComHem skyller på tevetillverkaren o de på er och vi har gjort ALLT vi kan (inklusive tevetillverkarens alla tips o tricks) för att få in våra digitala kanaler men inget funkar.


Det digitala utbudet vi prenumererar på försvann när ComHems tevesändning dog i vårt kvarter/ände av stan för andra gången, då för flera veckor sedan - o med ett par veckors mellanrum.


Nu vet jag att du antagligen inte läser det här svaret men ville i alla fall besvara din kommentar.
Osäker är jag inte, bara heligt förbannad.


Av Kvasthilda - 24 juni 2011 09:00


Tema nr 53 Familj
177/365

Jag väljer temat familj idag. Min pappa fyller år. Vi är sex syskon :-) Nedan är fyra svanar som KAN vara kullsyskon. Fyra skränande sångsvanar - antagligen bröder. De simmade utanför stugorna i Långträsk så jag tog en serie foton på dem där de rörde sig fram och tillbaks på vågorna.





Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards