Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Kvasthilda - 9 april 2012 09:00


Tema nr 73 Färgklick

100/365


Det finns lite godis kvar än...



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 9 april 2012 08:06


Virrpanna. Bra om man läser rätt sida i almanackan :) Jag ska till Svappavaara idag o inte alls till Narvik. Det var TurTure som hade den turen jag trodde att jag hade. Tittade inte ens på datumet.... *Gibbsslap* Vad skönt det blev! Då blir det att packa datorn o ta med sig film. Var länge sen jag hade kvällstågen till svappis. Har inte varit där sen i ...ehhh... december?? 

Nu hinner jag sätta mig ner o äta frukost i lugn o ro. 

Go'Morron! 


Av Kvasthilda - 9 april 2012 07:23


Ska strax sätta mig på persontåget mot Narvik o hämta hem ett tomtåg. Änne en fin dag för påskfirarna i fjällen. De har haft en jäkla tur den här påsken. Om man nu får tro vädret i stan vill säga. Maken kommer säkert hem brun som en pepparkaka. Åtminstone från halsen upp o från ärmslutet o ner...... Det är så en äkta Kirunasolbränna ser ut. Brun i ansiktet o på händerna. 

Har tagit en vindstur o letat dockor. Söker en Barbie for President för ett fototema men det är inte lönt. Tiotusen kartonger o en massa skrot i vägen gör att jag inte vet vilken låda jag ska leta i. Har gjort ett tappert försök att hitta mina listor jag skrev när de packades ner andra gången o sorterades men de har också försvunnit av nån jävla anledning. Allt flyttande till höger o vänster o bytande av kontorsplats har ju bidragit till att de vaporiserat. Hittade flera andra listor men inte just de som listar boxarna. *suck* 

Får ta nya tag en annan dag. Nu är det jobb som gäller några dagar igen. Måste väl flytta kartongerna jag faktiskt TOG ner från vinden, innan Maken kommer hem.... 



anar ett visst tema här...


Nåja. Ha en skön Annandag Påsk! 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards