Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Kvasthilda - 13 april 2012 10:48


Att han aldrig kan lära sig att se vad som händer innan han kastar ut sina kommentarer? ;) Det är SÅ JÄKLA kul varje gång Simon Cowell får äta upp det han tycker o tänker.


I första uttagningen av Britain's Got Talent i år, kliver det här unga paret ut på scenen..... : 


Charlotte & Jonathan



"Don't judge a book by its cover. You have to read what's inside".

Fantastiskt. 

De är sexton o sjutton!

Good Luck! 

Av Kvasthilda - 13 april 2012 10:29


Näsan kloggar igen. Damm damm damm. Nyser o snyter mig. O hostar. Luftvägarna fylls av damm. Håller på att fota alla mina lösa dockor. Tar sin tid när det är hundratals lösa dockor separat inslagna i silkespapper. O varje prassel med papper rör upp mikroskopiskt damm. Host o nys. Fast separat inslagna. Alla är inte det. Har inte silkespapper till MASSOR av dem. Var får man tag på sån't? Jag menar. Presentbutiker och blomsterhandlare får ju tag i sina stora ark nånstans. Var?? Kan man köpa såna som vanlig svensson? Att gå på en presentbutik o köpa silkespapper i glada färger låter sig inte riktigt göras. Tittade in på Lagerhaus hemsida (kom äntligen ihåg det trots att tjejen i kassan i Lule' nämnde det när jag var där senast - nu var det E-pigans förtjänst) o de säljer silkespapper. Men det är just sånt man slår in presenter med för att göra paketen lite roligare. Inte kan man köpa hundra såna förpackningar för att lagra grejer?! *gaaaah* 

Vanligt brunt eller knapptvitt silkespapper. Var var var?? 

Nähä. En kopp kaffe till då o tillbaks till plåtandet o hostandet. 

Hoppas ni har en härlig helg framför er. Jag jobbar! 


Av Kvasthilda - 13 april 2012 09:00


Tema nr 310 Tidlös

104/365


Passerade Kebnekajse i solnedgången häromveckan. Detta underbara fjällmassiv med sin tidlösa siluett. Visserligen har siluetten inte sett ut så här sen tidernas begynnelse men i min livstid lär nog inte mycket ändras. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards