Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Kvasthilda - 7 juni 2012 11:56


%#&!½&#%"!%%&&½!!&&%!!!!!


uNGEFÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ÄR JAG. Arrrggghhh... Caps Lock-knappjävel. 


Om man klart och tydligt säger till nån - Stäng inte av datorn för den startar inte igen. O denna person lik förb... stänger av den för att "det ska vara tyst"..... O sen vågar komma med den jävla kommentaren att "ja men om strömmen går då?"... Ja då GÅR väl strömmen men du behöver för fan inte AVSIKTLIGEN stänga av datorn när jag uttryckligen sagt att du inte får!!! Du kunde för fan stänga av den när jag åkt på semester. 

Nu vägrar den i sten att gå igång. O jag har trettiotusen saker att göra innan jag drar. 

Lapptoppen bänglar o krånglar också men gick i alla fall igång. All jävla teknik får förr eller senare spatt i det här huset. Så den får nu tjäna sitt levebröd som backupmaskin för bränning (inte bra då den blir varm i sig o brännaren ger o tar sin beskärda del av av värmealstring och krämstöld. Men mina foton måste brännas till skiva. NU. 


Av Kvasthilda - 7 juni 2012 09:00


Tema nr 205 Omaka

159/365


Man tar lite omaka lakan, klipper dem i delar - o syr en fantastisk väska. Så många omaka mönster o färger gör en härlig enhet. Tack Persilja



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards