Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 juni 2012

:)

Av Kvasthilda - 8 juni 2012 10:48


❀ Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor, ♫ Då valkar bara sväller, och celluliter gror. ♪ Generande behåring, lyfts fram i solens ljus. ♫ Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. ♫ ♪ De krav som sommar'n ställer, förstör vår ledighet. ♫ Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag e fet. ♫ Fast vem vill motionera, när man kan sitta still?!? ♪ Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till! ❀


Av Kvasthilda - 8 juni 2012 09:33


Ja, så var det då dags. Dags att släppa ut sista ungen ur skollivet. Nästan. Junior går ut idag. Slut skola. En ny fas i hans liv tar sin början. 

Storasyster söker ju sig in på folkis o får förhoppningsvis börja till hösten för att läsa in sina gymnasiebetyg. Hon var på möte där igår men vi hann inte prata om det alls o just nu sover hon efter en natt på stan. Snart ska hon upp o fira lillebror. 

Jag ska sno ihop en tårta till Kläppen - om han nu har tid att komma hem o äta nåt av den! 

Lastbilen är fejad - nästan. Killar. De hade inte tid. Men de fixade nåt lakan i alla fall. 

Himmel. Var tog tiden vägen?? 



Om det där kommat kunde flyga nån annanstans vore det ju fint.... 

*burr*

Av Kvasthilda - 8 juni 2012 09:00


Tema nr 13 Balkong

160/365


Inte bara en balkong - utan en hel massa.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 8 juni 2012 00:03


Så har Kläppen kommit hem o snart kommit sig till ro. Stor dag i morgon! Ny slips inköpt och programmärket fastnitat på kostymslaget. 

Kråkan sover sen timmar tillbaks (hoppas jag). Maken skjutsar henne till jobbet i morrn bitti.

Mellantjejen är ute o svamlar med sin namne. Hoppas det går bra ikväll. 

Själv har jag oerhört ont i nacken efter att ha tillbringat en jääääkligt stor del av dagen vid köksbordet o Lapptoppen då den stationära vägrar gå igång. 

Ska se om jag kan ställa den här på skrivbordet i stället. Det här funkar inte o jag har massor att göra på den innan jag far iväg efter helgen. Något bättre stol vid skrivbordet. Blir för statiskt - o dessutom lite för långt till bordet från där jag sitter. Måste nog söka fram en Pronaxen så jag får sova inatt. 

Jävla förbannade skit att jag inte får igång min skrivbordsdator. Desk topen.... 

Åsså är det bara att plocka fram långkallingarna o ylletröjan igen. Det har snöat idag o det lovas mer vitt från himlen i morrn. Kul i jul, nej jun-i. 

OK, denna dag skall avslutas innan den börjat. Eller fel av mig. Den HAR börjat. 

Go'Natt!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards