Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Kvasthilda - 10 juni 2012 13:15


Mycket att göra. Busy busy busy. Hasta! Hasta! som hon sa fångvaktaren på Älvsborgs fästning. 

Fan jag vill åka dit igen. För att ta nya bilder. Hade så litet minneskort då o var tvungen att radera en massa bilder från klassresan med Junior. Det var då det. Vad gick de, sexan? Nu har han gått ut gymnasiet o ska ut i vuxenlivet. Himmel o banan-plättar. 


Miljoner bilder att fixa med. Ska se vad jag kan ha till 365an. Lär väl bli nåt i alla fall :) Tog flera hundra bilder på Sundskär o en del av det är märkt 365 från start. Som sagt. En del teman tar man bilder till o en del bilder ger man till 365an. Som det faller sig. 


Maken är i Långa Träsket. Ska hämta nya bilen. En lastbil. Lastipiili. Först ska han vara hjälpreda åt sin bror som tävlar i nån skyttetävling idag. 


Lillkullen flyger till Kungliga Hufvudstaden idag. Utbildning i veckan. Sen hem för jobb till helgen. Ingen rast ingen ro. Hasta! Hasta! "Pappa kommer o hämtar bilen nån dag så tro inte att den är stulen när den försvinner". OK, bra att veta. Om den nu försvinner medan jag är hemma. Annars vet jag ju inte. 


Kråkan har också utbildning. Truck. Bra att kunna! Sen tar hennes nattskift vid igen. Jobba Jobba. 


Junior börjar sin provanställning på måndag. O han måste förbi skolan för att "tömma datorn". Hämta sina filer som han inte hunnit med. Som sagt. Praktik ända in till studentdagen. Weeeird. Det påstås att nån av grabbarna i hans klass inte kunde komma på sin student för att han jobbade. Ehhhh...? Så kan det ju inte vara. Om han jobbar i Grekland kanske. 


Vad mycket folk det är som reser utomlands just nu! Leds på den svenska försommaren? Som vi inte sett ett spår av hos oss? Kallt kallt kallt. Kallaste våren på evigheter. Tror jag. 


Nä, kanske ska ta itu med mina foton o börja packa resväskan. Tvätta klart. Byta lakan i sängen. 


Hasta! Hasta! 

Av Kvasthilda - 10 juni 2012 09:00


Tema nr 92 Gränd

162/365

  

| |



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards