Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Kvasthilda - 11 juni 2012 23:21



Fullständigt arbetsskadad.

Vem fan gillar att se järnväg o tågspår på sin semester?

Vi är i sista vagnen. 

Av Kvasthilda - 11 juni 2012 22:12


Fy fan i hela helvetet. Turister på tåget. Nån av dem röker. Luktar skit i vår kupé. I really really hate it!!!


Av Kvasthilda - 11 juni 2012 21:52



Booood'n Booood'n 

Av Kvasthilda - 11 juni 2012 19:33




Gott sällskap av Rosie o Amanda i Kupé-n. O E-pigan förstås. 

Av Kvasthilda - 11 juni 2012 09:57


Nej, medan kaffet puttrar passar jag på att slänga in ett inlägg. Go'Morron! Eller förmiddag. Beror lite på hur man ser det. Jag kan ju ha morgon mitt på blanka eftermiddagen också. Tyvärr missade jag Johan i radion. Om han nu jobbar. Slängde på radion o skulle höra vem som höll i Morgonprogrammet. Nyheter.... Attans. Slängde ett getöga på klockan o konstaterade att jag precis missat det hela. Halvtio. Så kan det gå.  

Försöker sjukskriva mig men som vanligt svarar de inte på Psfs kontor. Mitt i kafferasten förstås :) De må ju få vara ledig en liten stund ibland, Tänkte spara nån semesterdag. Har ju hostat o nyst o hostat o nyst o knappt kunnat andas på hela helgen o det är inte semester i mina ögon. Eh hals. Äh. 

Har lite kvar att packa ännu. Å några bilder att fixa o trixa med. Har klart med 365an för hela juni. Wooopie! Kan lägga det åt sidan under semestern o bara funder på vad man kan hitta på i fotoväg i stöllet. Stollen i stallet i Stöllet i stället... Ehhh. I stället ska det förstås vara. 

Våra björkar börjar visa sina löv men det är inte ens musöron ännu. Några dagar till. Men det får inte jag se. 

Pratade med pappsen igår o jag ska ha tur om jag hinner få se strutarna på kastanjen. *gaaaaaaah* Det har ju varit min önskan med en junisemester. Att hinna ner o få se den blomma. *bannat* Den har visst rasat som ett hagelskyfall! 


Åsså en sista: 

Grattis på namnsdagen Käre Far! Vi ses i morrn! 

Av Kvasthilda - 11 juni 2012 09:00


Tema nr 297 Student

163/365


Det är inte lätt att få bild på studenterna vid utsläppet med alla stolta föräldrar med kameror som vill samma sak o skyltar för att alla ättlingar ska kunna hitta dem. Trångt i siktfältet upp mot skolan. 



~



Vår son var en av studenterna i år :) 


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards