Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Kvasthilda - 13 juni 2012 23:28


Lite bilder från femtioårshelgen i Sundskär.... 


-


O Det kommer mera....!


Av Kvasthilda - 13 juni 2012 22:01


Har varit en lång dag. Råttisen o jag tog bussen till tunhukarnas huvudstad o tittade till deras halvGloben. Kupolen alltså. Vi har vandrat trappa upp o trappa ner. Tittat i butiker o shoppat. Provat kläder här och där. Hittat en del. Köpt några hattar. Typ. Pigan är snygg i vilken jäkla huvudprydnad du än slänger på hennes just nu mörka lockar. En solhatt o en keps blev det. För henne. Jag köpte en ORANGE keps. Spanade in en orange solhatt men den for ner i en annan kvinnas shoppingvagn innan jag hade hunnit bestämma mig. Förstås.... 


Har pratat med Lillklimpen i telefon också ikväll. Min lilla gullegubbe. Han är ju kär! Träffade en tjej för ett par veckor sen o sen har det SMSats o SMSats så mobilen brinner. Måste byta abonnemang på hans mobbe.... Nu ska han ta bussen till byn för att träffa henne i helgen. För givetvis är det en bytjej.....
Åååhhhhh... De är så söta! O tjejen är supersöt :) 


Å här har åskan gått ikväll. Det har regnat o åskat o smällt. Strömmen gick. Teven brakade ihop o Pappsen blev lite putt en stund. Det blinkade till i köket o diskmaskinen hostade men gick igång igen på en gång. Teven ville dock inte. Har strömmen brutits så har den uppenbarligen. 


På teven pratar de just nu om BAJS...... Den kom igång igen ja... TVn. I Borlänge har de nån sorts utställning om bajs. Spännande. De snackar toaletter o annat. Jäklar vad intressant. Skitintressant. Män ska lära sig sitta o kissa. Fast det var ett annat inslag. *skakar på huv'et* Landet Runt

Gäddglass... Mowahahahhahaaaa! 

Av Kvasthilda - 13 juni 2012 09:00


Tema nr 28 Bro

165/365


..----..



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards