Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Kvasthilda - 21 juni 2012 23:30


Har varit en oerhört lång dag idag. "Vi åker halvnio så vi hinner det vi ska o jag måste hem på banken sen".... Jo tjena hyena. Det tog sån tid innan vi kom igång så bankbesöket fick företas innan vi for iväg. Men iväg kom vi. Mot östkusten o Valbo. Nåja, inte ända till kusten då förstås. 

Ett snabbstopp i sandviken "Men nu måste väl kyrkan vara öppen". Smög dit o den var förvisso öppen men det skulle till att bli begravning där så det blev bara några snabba bilder (tretton mot de kanske hundratretton jag skulle tagit i vanligafall.... nåja sjuttio iallafullafall). 

Toys'R Us, IKEA o Valbo köpcenter. Många steg har det blvit. 


På väg ut från köpcentret la jag märke till några skyltdockor. Ursnygga. Som Barbie Basic ungefär. Olika nationaliteter och uttryck. En asiatisk tjej och en svart. O några vita. Skitsnygga! O Zazza har en big size-docka. Eller två. Missade att fota dem. Klant. De säljer kläder för Qvinnor - med lite större storlekar. Som jag :) 


Ont i fötter o chilsen i bena som Maken kallar det. Det ilar o springer. Trött. Urless. 

O har förberett söndagen med att skölja ur tomflaskor som ska fyllas med vatten. Nu ska jag krypa i säng. Go'Natt. 


Av Kvasthilda - 21 juni 2012 09:00


Tema nr 186 Motljus

173/365


Häggens skira lövverk.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 21 juni 2012 01:47


Lätt att planera nåt? Kolla URL-en..... 




Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards