Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Kvasthilda - 4 juli 2012 19:57


Solen strålar från en nästintill helblå himmel idag. Hela dagen. Lite slöjmoln här o där. Har varit runt 16 grader. Härligt :) 


O jag har tillbringat en stor del av denna soliga dag med lapptoppen för att göra backup på alla foton. Ett helsike att sortera dem, då en del är taget med E-pigans kamera. Vill ha alla fotona tillsmmans, annars får jag leta ihjäl mig efter de som är fotade med hennes men hur man ska sortera dem då vi har olika räknesystem? Nå, har gjort en abrovinsh o kört typ fifty fifty o döpt om de jag tagit med hennes o blandat in dem med mina. Har ju trots allt fotat på mina minneskort även om de snor hennes räkning rakt av. Det underliga är att min kamera borde ta över räkningen när jag sätter tillbaks minneskortet i min kamera men icke då. Den snor hennes räkning o fortsätter där.... *suck* 


Har sköljt ur lite klister ur Basics Kens huvud så från den überplastiga look han hade innan med krok i nacken börjar han nu likna Ian/Damon mer o mer. Långt kvar än. Måste nog skölja ur lite till. 


I morrn ska jag ut o köra lite olja. Eller tomma oljeburkar. En gälkatur på schemat. O jag tog en extrasväng till svappis under långhelgen. Ger lite mer än att ta persontåget till gälka o hämta hem oljan. O den turen stör min lediga helg mer än svappis. 


Av Kvasthilda - 4 juli 2012 09:00


Tema nr 320 Tryne

186/365


Stackars lilla grisen då. Eller båda två.

Fotbolls-EM gick ju inte sådär superbra för de blågula så de kan gott sura.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards