Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Kvasthilda - 17 juli 2012 20:00


Det var då himlars. Nær jag læmnade Kiruna i morse sken solen. Væntade mig gråvæder i Narvik och det var vad jag fick. Efter mitt besøk i kyrkan gick jag till hotellet o gonade ner mig i soffan o læste ut tredje boken i Nora Roberts-trilogin jag læser. Læste. Slutt. Kaputt. Det var bara att bita tag i den dær Eva Dallasboken igen då. Nu verkar det gå lite lættare æn det gjort hittills.

Mitt tåg ær sent. TT kom sent till Narvik vilket i sin tur givetvis påverker hemfærden. Nåja, det blir nær det blir. Går o sætter mig med Dallas o Roarke en stund  :)


Av Kvasthilda - 17 juli 2012 14:49


Aaah. Fick nya rummet. Det fräschaste o finaste i hela hotellet. Myyyysigt. Sitter o halvsover medan jag lyssnar till nån som sopar utanför fönstret.




Har fått komma in i kyrkan idag. Kul!

Är i valet o kvalet om jag ska ta en prommis eller inte. Mulet men inte kallt. Trött. Rallaren skulle behöva fotas om. Har ju några timmar kvar innan lokfören ställer kosan mot fjällen i Kiruna igen.

Skumt. Nu funkar inte kategoriväljaren heller. *bah*


Av Kvasthilda - 17 juli 2012 09:00


Tema nr 277 Småhus

199/365


i^i


-

 


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 17 juli 2012 08:16


Nu har jag installerat appen till iPhönen o givetvis finns det en oerhört irriterande sak med den. Jag ville ha appen för att lättare kunna blogga. Dvs skapa egna inlägg. O VAR ligger inloggningsrutan? Jo, under en ruta med pekning till andra bloggars nya inlägg, till mest kommenterade inlägg, till en massa annat ointressant skit som jag inte kunde strunta mer i. Fjortisbloggar. Jag bloggar för min skull o min skull alone. Mestadels i alla fall. Jag dritter i andras inlägg. Framför allt när jag surfar på iPhönen. När man så loggat in ligger fortfarande den där rutan överst o rutan för att skapa inlägg ligger nedanför skärmen. Man ser rubriken. Knappt.


Asocial? Måhända. Men jag väljer vad jag vill göra. Eller vill kunna välja. Önskar att det gick att flytta om rutorna så jag får det som jag vill ha det. Det är ungefär lika irriterande som alla jävla flashreklamrutor på datorskärmen när man skriver inlägg.


Sitter på jobbet o väntar på att mitt tåg ska komma o den här datorn är inte snabbast i världshistorien - o tål inte en massa skitblippar o bloppar.


Så, det var dagens rant. Nu ska jag åka till Narvik. Ha'de!

Av Kvasthilda - 17 juli 2012 06:55

Ett snabbt testinlägg för att se hur det ter sig.

Av Kvasthilda - 17 juli 2012 06:30


På tiden. Appen är här! Skall genast undersökas. 

Go'Morron!



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards