Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg under juli 2012

Av Kvasthilda - 1 juli 2012 23:53


Några få minuter kvar av min semester. I morgon börjar man om igen i väntan på nästa semesterperiod. Snart dags att bestämma när man ska vara ledig nästa år. Kanske tar en tidig semester då med? O satsar på Peace & Love? 

Denna dagen har gått åt till att sortera o bränna foton. Måste snoka igenom hårddisken ordentligt för den blev plötsligt knökfull häromdagen. 

O jag får inte igång min stationära. Köpte ju en ny kabel i förhoppningen att det bara var det som behövdes. Givetvis inte. Då är nästa fundering om det är strömenheten som fått spunk (enkelt ingrepp). Värre är om det är kontakten mellan strömenheten o moderkortet. Ska ringa DELL-supporten i morrn o se vad som kan göras. Har ju ingen garanti kvar på burken o har ingen support i egentlig mening kvar på den men ska ringa i alla fall. De kan ju svara på frågor.... o så.... 

Sur i magen. Dags att leta fram de där äckliga surmagetabletterna jag har nånstans. Har en karta i sovrummet o får väl snoka fram en där när jag går o lägger mig. Vilket är snart. Trött. Drygt femton timmar till jobbstart. Blir borta ett dygn igen.... 

Kanske dags att ta itu med gaddarna o krypa under täcket. 

Din sista minut börjar NU! 


Av Kvasthilda - 1 juli 2012 09:00


Tema nr 188 Mulet

183/365


För en månad sen for vi till Norrtälje skärgård och spenderade några dagar där, Maken o jag. Det hade sällan varit så regnigt som den helgen - eller i hela juni för den delen. Många, många år sen senast. Men fina bilder blev det! Färgerna blir så mycket mustigare när det är lite mulet o småregnigt. Bara kameran och objektivet klarar det.... 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards