Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Kvasthilda - 7 augusti 2012 23:37

Ligger i en dubbelsäng på hotellet i Narvik, rätt nöjd med livet. Efter en hyperstressig ankomst till kuststaden i vårt grannland gick Storpigan o jag på bio för att än en gång tillbringa några timmar i Gotham. Mumma. Mumma.

Stressen vid ankomsten berodde sig på en sen avgång från Kiruna pga idel signalfel, vilket i sin tur resulterade i en hysteriskt lång väntan på persontåget i Björkliden o en timmes sen ankomst till Narvik varvid vi fick slänga i oss maten - o i mitt fall halvfruset pottimos för att rusa ner till hotellet, checka in o hasta till kinon.
Himmel o bananplättar. Varför släppte fjärren inte ens upp mig/oss till Kopparåsen?? Hade hunnit dit med myyyycket god marginal för att möta Den Heliga Kon.
Nåja. Hytten full av folk. Några jobbarkompisar till Maken klev på i björkis för en tur längs fjällsidorna ner mot Narvik. Det klickades ihärdigt i kamerorna, vare sig det var en tingest avsedd just för fotografering. Eller nåt man eventuellt kan baka bröd med som han sa herr Bylund en gång. Dvs en mobil. Han skulle köpa en ny mobilTELEFON o killen på butiken ställde frågan "Vad har du tänkt använda den till?" "Tja, baka bröd?" svarade Bylund. Va' fan tror'u??
Nä, nu ska jag skicka in detta blogginlägg, kolla in nylleboken, titta på bilderna och ställa väckarklockan i min bakmaskin... eh mobiltelefon o sova några timmar. NattiNatt!

Av Kvasthilda - 7 augusti 2012 09:00


Tema nr 169 Länk

220/365


~~~~




O ja.... Där är länken mellan fotot på länken o skrivandet i bloggen också!  


 


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards