Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 20 augusti 2012

:)

Av Kvasthilda - 20 augusti 2012 20:19


Det håller i sig. Vädret.



Av Kvasthilda - 20 augusti 2012 13:03


Idag skiner solen även på liten stuga i Kiruna, Jag trodde jag skulle få sova länge för idag jag var sååå trött när jag kom hem efter gårdagens skift men icke då. Inte så länge i mina mått mätt o med min klocka som tidmätare. Tror klockan var strax i tio när jag slog upp mina gröna. O inte berodde det på att Tyra hade tråkigt o jamade o hoppade på ytterdörrshandtaget. Nej, det dröjde en dryg timme till efter det innan hon pep o grät i hallen. Dock låg jag kvar i sängen bra länge o läste ut en bok om Eve Dallas. En av de bättre i serien. Hon fascinerar mig. J.D Robb, eller Nora Roberts. Vilket spann hon har i sina böcker! 

Nu tror jag att de är slut, mina böcker om Lieutenant Dallas i 2050-talets New York. Har beställt en ny laddning. Finns några kvar att plocka av :) Jag väntar på hennes serier. Några måste ju komma på svenska i Harlequins romansvit på COOP. Insåg att jag kan köpa dem snabbt o smidigt på engelska.... Hmmm... Kanske jag slår till o gör det. Ska vänta in de två kvarvarande böckerna i bröllopssviten först. Tror jag. Eller se vad jag faktiskt beställde. Hoppas jag inte glömde nästa bok i Dallasserien. Nä, inte teveserien som ju börjat om - med helt nya avsnitt, där JR är mycket rynkigare o gråhårigare men fortfarande lika full i satan. Nä tror inte jag missade nästa bok, nej. 

Nu ska jag sätta mig med mina bilder från Narvik igår. 

Sköna måndag, välkommen. 


Av Kvasthilda - 20 augusti 2012 09:00


Tema nr 345 Vinstchans

233/365


Fast jag köpte ingen - den här gången.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards