Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Kvasthilda - 30 september 2012 18:50


Sönda' Jävla Sönda'. Det var det de sjöng. U2. Sunday Bloody Sunday. Fast i deras fall var det nog mer bokstavligt. 

Vi har sett Face Off på teve, Kråkan o jag. Tillbringade nån timme med sista avsnitten av serien. Det är som Project Runway fast i specialeffektbranschen med domare från serier o filmer som Pirates of the Caribbean, Buffy the Vampire Slayer, Edward Scissorhands, Underworld mm mm. Där var det också blod o gore. Rödluvan med automatvapen i näven o vargen (varulven) med kulhål, Hans o Greta på ett nytt sätt där man verkligen såg att häxan åt barn med blodig käft o barnhänder som stack fram ur magen på henne - att jämföras med små babyfötter som ibland kan anas i en gravidmage. Yikes. De skapade zombies o en massa annat. 


Själv har jag varit uppe sen kvartitre inatt o sovit ett par timmar på eftermiddagen. Börjar om igen vid elva ikväll. Ett sista skift sen tror jag fan att jag sjukskriver mig. Igen. Det var väl en jävla förkylning att vara envis. 


Av Kvasthilda - 30 september 2012 09:00


Tema nr 356 Y

274/365


Ett par lite artistiska Yn :) 




O ett betydligt mer självklart Y. 







Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards