Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Kvasthilda - 28 januari 2013 23:06


Ja! Jag har en idé. Vi skjuter raketer! Vaddå, vi är inomhus? Äh.
Great idea. Not.
Hörni. News flash. Det är bara på Hogwarts man kan syssla med sån't.


Av Kvasthilda - 28 januari 2013 15:02


Alltså... Petra Mede?? Please, astound me.

Vore kul om man än en gång får en känsla av Ååh fan och inte ett blaserat Jaha.


Av Kvasthilda - 28 januari 2013 14:06


Kastade in ett par snabba sms för att betala mig fri från reklam i bloggen. Hate it. Som det är nu irriterar reklamen mig bara när jag skriver detta. O det är nog så jäkla irriterande med alla reklamrutor som konstant snurrar o hoppar o blinkar. O speciellt på en sån som jag som försöker ignorera dem fullständigt. Vilket inte altid är så lätt för de stökar med de där bestialiska flashscripten. O detta tjötar jag alltid om. *grrrrr*

O där kom sms-en som ett brev på posten. "Den 31 januari stänger vi ner vår mobila betaltjänst". Förbannade BULLSHIT. Ännu en jävla registrering som måste göras. WyWallet. Styrd av de fyra Tena. 4T. Telia, Tele2, Telenor, Tre.
O inte bara en registrering hos dess fyra sTora för man använder mobilen att betala lite överallt idag och man väljer ju själv om man då vill göra det eller inte. Det kommer inte att bli bara 4Ts betalningskoncept WyWallet som används framöver. Smarta tyckte de? Köpte en ask halstabletter på Arlanda central en gång när vi väntade på tåg o det är hur smidigt som helst. DET är smart. Idag krävs ännu en jävla registrering för att kunna göra det. Eller om tre dagar. 

A-jour


Av Kvasthilda - 28 januari 2013 09:00


Tema nr 235 Piller

28/365


En sorts piller jag äter nån enstaka gång per månad när min hiskeliga fyradagars huvudvärk sätter in. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013



Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards