Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Kvasthilda - 7 februari 2013 17:27


Sitter på ett hotellrum o fördriver tid. Hade tänkt ta en fotoprommis idag men fastnade i den sköna lammplädsfåtöljen lyssnandes på Fifty Shades Freed. Snorar o nyser.
Mitt tåg till Narvik blev inställt så resan företogs med persontåg i stället. Hade sällskap av TurTure och Kurt. Det är en norsk kollega. Fast han var ordningsam o satt på den plats han blev tilldelad. Antar jag. TT o jag var lite busigare o satt i hundburen.
Har E-Pigans kamera med mig, men det blir mörkt så fort så promenaden föll ur. Hade funderingar på att hitta nånting till 365an. *suck*
Kanske ska gå ner i loungen o se vad det står för soppa på menyn idag? Eller om det är nåt annat.
Ska upp före tuppen inatt - förutsatt att mitt tåg går hem också. Karven har ju börjat gå så blir det inställt kanske jag får ta den hem i morron bitti. Men det vet ju ingen förrän 22an gått. Går den, går mitt.
Äh. Mat då. Typ.


Av Kvasthilda - 7 februari 2013 11:28


 


Av Kvasthilda - 7 februari 2013 09:00


Tema nr 65 Farlig

38/365


En skylt som beskriver hur det farliga godset i järnvägsvagnen påverkar djur och natur om det kommer ut. Här kan det orsaka ond, bråd död för bådadera. Inte bra, inte bra. Men så länge den rostiga tanken håller ihop och allt är stängt som det ska, är det ingen fara. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013



Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards