Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Kvasthilda - 15 februari 2013 11:11


Vaknade med halva huvudet i skruvstäd. Dags nu igen? Tog en Ibumetin i väntan på lindring men det händer ingenting. Ska sitta hela kvällen nere i kuren i Svappis - i två kvällar faktiskt så jag hoppas det går över. 

Maken håller på att packa för en dag på fjället. Nä, flera dagar. O hunden la sig ner en stund till slut. Neo fick visst spatt igår igen på honom. Han stack in huvudet i lådan där Tyra låg så hon pep till o Neo flög på Tarzan. Kanske han passar på henne? Riddare i svart rustning. 

Strålande sol men vinden viner. Rätt ordentligt. Kan inte ta till mig det där med solljuset. Har för ont i skallen. *suck* 

O det finns en oskriven lag att man inte FÅR vara tidig på järnvägen. Jag visste tidigt igår att det fanns två spår lediga när jag skulle komma ner till stan. Inga tomtåg hade kommit in under tiden. Kanske ett men då skulle i alla fall minst ett spår vara ledigt. O det hade gått iväg två laster varav åtminstone det ena från den bangården jag skulle in. Men inte fan var det enkelt att lägga dvärgarna in för mig ändå. Tjurskalle. 

*bah* 

Nä, måste få i mig nånting till livs. Har inte ätit frukost än. Undrar om det finns kaffe? Kanske måste koka nytt. 


Av Kvasthilda - 15 februari 2013 09:00


Tema nr 361 Öga

46/365


=^..^=



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013



Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards