Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Kvasthilda - 17 februari 2013 12:15


Neo har visst fått spatt på hunden igen. Han rykte ihop med honom ett par gånger igår. Andra gången var för att jycken sprang rakt på honom o Neo blev rädd. Annars brukar Nisse irritera sig över personer som stressar runt i lägenheten och man får sig en smack på ett eller annat sätt när man passerar honom. Nu är Tarzan så orolig o fladdrig hela tiden så det är väl anledningen till kattattackerna. 

Maken kom just hem från sin fjälltur och Kråkan klev upp, vilket gör att Tarzan vibrerar hejvilt. Han skakar tänder, så mycket vibrerar han. För fan, lugna ner dig!! 

Sitter annars o förbannar skitprogram som kraschar. Försöker komma in på iPhönen men den vägrar. Har Quickoffice på den men kan inte ansluta till den. Så fort datorn försöker ansluta stänger Quickoffrice. Kanske jag skulle försöka göra en uppdatering trots allt. Har ju kommit ett nytt Op till Phönen o som det ser ut nu är mitt tåg tre timmar sent så det hinns med. Kanske bäst att sätta igång med det då. 


Av Kvasthilda - 17 februari 2013 09:00


Eget tema nr 2 Lugn

48/365


Efter buset, busade hon lite till o tog sig in i sovrummet. Tyra får ju inte vara där, men det bryr inte hon sig om. Jag gick förbi o såg ett par ögon plira på mig där hon krupit in i vecket från det slarvigt övervikta duntäcket. Där låg hon o gosade i värmen och hade det gott. Lugn o stilla. En stund. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013



Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards