Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Kvasthilda - 8 april 2013 11:27


Vädergudarna tycks inte kunna bestämma sig. För en timme sen var det grått grått grått o det singlade flingor genom lufthavet. Nu anar jag solstrålar genom persiennerna. Den gör allt den kan för att lyfta det tjocka grå täcket. Har blivit en del blå fläckar så den lyckas nog snart. 


Mitt tåg blev inställt så jag beställde en biljett med persontåget i stället. Har ju mitt värsta Narvikståg hem inatt. Bra om man får sova en stund inför det. Det man kliver upp vid tresnåret för.... *urrrk*


Vi plågade Tyragumman igår. Hon grät i hööööögan sky. När vi for o lämnade tillbaks kameran igår ringde Barnafadern till Kråkan o beklagade sig över bajslukt. Tyra hade varit på toan men inte släppt ifrån sig allt geck. Hon släpade rumpan runt mattorna i Kråkans rum. Myyyysigt. 

Kände inget när vi kom hem med Gubben hade stängt dörren dit in. När Kråkan öppnade den slog väggen emot mig. *iiiiiiiiiiiiiiii* Solen gassade in i rummet o värmde upp det hela. Vi tog kattan med oss in i badrummet o spolade av henne. INTE populärt. Hon rev o slet i Kråkans tröja o rev henne på armarna o skrek. Jisses, vad olycklig hon var. 


Nä, nu är det väl bara att göra sig klar o fara till det där tåget :) Junior kom just hem. Kanske han får köra mig då :) 


Av Kvasthilda - 8 april 2013 09:00


Eget tema nr 6 Lika

98/365


Så irriterande. Tror inte Mattel har fattat att dockan har en höger- och en vänsterfot.

Hon fick med sig två högerskor. Funkar ju inte riktigt... 

Fick tipset att leta tjejen som fick dockan med två vänsterskor ;) 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013



Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards