Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Kvasthilda - 22 maj 2013 19:27


Eller o-rek. Äh, krystat blir det hur man än skriver. Har fått ett paket till från kompisen i Israel och reket ligger just nu intill mig. Asså Hallå?!?? Paket eftersänds inte. O rek-avier kan man inte eftersända heller. Ska jag fara hem till Kiruna för att hämta ut detta nu på vår ICA Nära Toppen? Särskilt nära är den inte, utan just mer nära toppen. Mamma garvade läppen av sig när hon såg namnet. Puckon. Hann inte ringa posten o kolla hur det ligger till då kundtjänst stänger vid 18 o klockan hann närma sig 19 innan jag fick tid att kolla detta. 

Grrrrrrrr


Av Kvasthilda - 22 maj 2013 09:00


Tema nr 345 Vår

142/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 22 maj 2013 07:51


Har varit en sval och störfri natt. Inga hoande ugglor. En sån väckte mig häromnatten när den flög förbi i skogsområdet utanför sovrummet. Vilken sort har jag ingen aning. "Det var inte duvorna då?" frågade min far. Eehh. Nä.
Hade tänkt sova en timme till men har legat för länge på rygg o magmusklerna klagar. O innanför gnälls det mer. Hungrig. Måste försöka fixa hit nån vettig frukost.
Ska sätta mig med böckerna en stund. Inte JD Robb som anlände i kartong igår, utan körböckerna. Har lektion först efter lunch idag. Stannar nog o gör lite testfrågor (NÄ. INTE teaterform, idiotPhön!!). Fixar första Fasen sådär o går nog över till nästa Fas. Får repetera i helgen sen. Har inte ens provat gå in på Lapptoppen så jag vet inte hur den funkar. Skulle bara haft nån att KÖRA med också.
Nå. Det är bara att ta itu med denna dagen då. Morrn!

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards