Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg under juli 2013

Av Kvasthilda - 18 juli 2013 17:01


Nähä. Går inte ens att kommentera det. 

Skitvarevärt. 



Av Kvasthilda - 18 juli 2013 16:46


HALVA INLÄGGET HAR JU FÖR FAN FÖRSVUNNIT!!!!!

O just här börjar den kursiva texten. Nä, nu jävlar. 



Av Kvasthilda - 18 juli 2013 16:02


Hmmm... texten i inläggen är fortfarande kursiv and I hate it. Skickade ett mail till supporten men har inte hört ett pip än. Samtidigt la jag in en ansökan om att få välja bort gilla-länken. Får väl se. Händer säkert inte ett piss. Bra om jag får svar ens. JAG HAR INTE GJORT NÅT FÖR ATT HA KURSIV TEXT O JAG VILL INTE HA DET!!!!!! Annat än där jag väljer själv. 


Hade tänkt köra ner till Kaitum idag o besöka kapellet där men det har regnat o jag känner inte riktigt för att ratta bilen längs regniga grusvägar. *suck* 

Regn regn regn. Trööök. 


Undrar vad man ska äta idag då? Vill ha fisk men vet inte om jag har nån hemma. Ugnsfisk. Får väl gräva lite i frysen. 


Har bytt mitt modem. Väntar in lite slantar innan jag ska byta ut kabeln också. Hade en tekniker här igår. Vårt internet har ju i princip stått still i en vecka. En o en halv. Grannen skaffade bredband nånstans i den vevan o då försvann vårt. Gick in på bredbandskollen.se för att se vad den visade. OJ. Hela 1.8Mbit Fantastiskt. Vi ska ha 8Mbit. Åtminstone in. Att det sen fördels på de apparater o maskiner vi har är en sak. Men när vi inte ens har det IN. Nu är det något bättre i alla fall. 



Bättre kan det bli, men det får bli en senare fråga. 

Av Kvasthilda - 18 juli 2013 09:00


Tema nr 143 Kanal

199/365


~



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 17 juli 2013 19:39


I teven pratas precis nu om att var tredje dag mördas en kvinna i Italien. Va? Idioter.

O italic är kursivt. Plötsligt är en massa av mina inlägg kursiva. Inklusive rubriken??? Vafan? 


Av Kvasthilda - 17 juli 2013 11:00


En extra ledig dag. Eller knappt. Jag skulle ha varit hemma typ nu i alla fall. Nu sov jag bort hela morgonen i stället. Men å andra sidan har jag fått sova i egen säng. Tror det är hotell på den turen jag hade igår (den andra gälkaturen har överliggningsrum, inte alls lika skoj) och en hotellfrukost är ju aldrig fel. Nu måste jag leta fram nåt på egen hand. Kaffepannan står o puttrar.


Logistik än en gång. Satt ju i godan ro o tittade på bilder, letade ett gammalt foto jag vet att jag har nånstans men antagligen är det en papperskopia för jag hittar den inte bland alla mina dattofoton. Bland vilka den borde finnas ändå om jag scannat det. Hur som haver. Några minuter i halvåtta kom jag ihåg att kolla när jag skulle börja. Nånstans hade jag ju hört att tåget är ändrat. Aaaahjust'eja. 


o där klipper jag för att det inte ska påverka nåt mer. VARFÖR är halva inlägget borta? (det nedanför detta). Vad i hela håvete hände?? Det var ett långt inlägg. Kul när ens arbete försvinner. NOT. Det som handlade om rubriken finns inte ens kvar. Jag blir skitarg. Märks det? Genomsyrar alla mina inlägg efter att det hände (ovan). 

Nu sparar jag det här med ny tid, men samma dag som det gamla så det hamnar intill. Allt för att det gamla KANSKE kan återställas i nån jävla backup. FET chans. De kan inte göra sån't. 


Av Kvasthilda - 17 juli 2013 10:58


En extra ledig dag. Eller knappt. Jag skulle ha varit hemma typ nu i alla fall. Nu sov jag bort hela morgonen i stället. Men å andra sidan har jag fått sova i egen säng. Tror det är hotell på den turen jag hade igår (den andra gälkaturen har överliggningsrum, inte alls lika skoj) och en hotellfrukost är ju aldrig fel. Nu måste jag leta fram nåt på egen hand. Kaffepannan står o puttrar.


Logistik än en gång. Satt ju i godan ro o tittade på bilder, letade ett gammalt foto jag vet att jag har nånstans men antagligen är det en papperskopia för jag hittar den inte bland alla mina dattofoton. Bland vilka den borde finnas ändå om jag scannat det. Hur som haver. Några minuter i halvåtta kom jag ihåg att kolla när jag skulle börja. Nånstans hade jag ju hört att tåget är ändrat. Aaaahjust'eja. -Hörru, Kråk%2.......


KLIPP & PUNKT. Resten av detta inlägg är försvunnet, Häck väck vällingsäck. Den där procenttvåan ovan är boven till det kursiva i alla fall. Men VARIFRÅN KOM DEN?!???? O varför bestämde den sig för att klippa bort resten av mitt inlägg?? 

Av Kvasthilda - 17 juli 2013 09:00


Tema nr 71 Fluga

198/365


Flyg, din fula fluga flyg, och den fula flugan flög. Inte.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards