Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Kvasthilda - 8 augusti 2013 17:06


Varför ska det vara så svårt? Fick hem en vara jag sökt ett tag och upptäckte efter lång väntan att jag fått fel. Det finns två och jag fick givetvis den nyare. Jag söker den äldre versionen! Skam den som ger sig. Gör ett nytt försök. 


Skallebang. Lovande inför nattens jobb. Skulle ju egentligen köra ner till Piitkäjärvi o sova en natt men det saknades förare till ett godståg till Narvik så jag bytte skift o slutar nu ett halvt dygn senare inför helgen än vad jag skulle ha gjort. Detta innebär en heldag till i Narvik. En längre heldag än den jag hade igår. O en fredag. Det, i sin tur innebär matsäck. Ingen mat på fredagar. Igår serverade de nån form av ris o couscous/kycklinggryta med sötsur sås till. Lite annat än ärtsoppan med korv, eller tomatsoppan med överkokta makaroner i. 


På G i Narvik. Barbie in the Dreamhouse? Totalt squishad shopper. Betyder det rabatt från början? Nä. Trodde inte det. Fast det hade varit bra om man i alla fall ska deboxa! 


Av Kvasthilda - 8 augusti 2013 09:00


Tema nr 223 Omsorg

220/365


De visar stor omsorg om sina små, trots avståndet till dem. Föräldrarna spanar o spanar o varnar när det kommer nåt otäckt. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 8 augusti 2013 00:10


Nattjobb. Som inte är nattjobb.
Vaken i P3 & P4.
Ronan Keating? Sa hon det? X Factor Australien.
CATOn är knäpp som vanligt. Skickade en gammal bild till fd Insen på en hundraplussare. Tårta?
O där kom mitt möte. Kanske det blir grönt nu då. Jopp.


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards