Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Kvasthilda - 7 januari 2014 14:29


Höll mig vaken nån timme efter jag kom hem. Satt o slötittade på Makens tevepgrogram. Det är bland annat Prospectors och det om blåkrabbfiskarna vad det då heter. Sen tog det slut. Strömmen. Stöp i säng. Sov i fyra timmar. Somnade om. O somnade om. O somnade om. Vaknade till slut strax efter tolv. 

Fortfarande trött. 


Tog en lång dusch o stoppade fötterna i ett alldeles för varmt fotbad. Lite golukttvål o havssalt. Man tager det man haver när man inte haver det man ska taga. Tvaga. Men nu är det skrapat o putsat o smort o donat. 

En av killarna på terminalen satt med fötterna i fotbad en dag när jag kom dit. GUD så skönt. O vad fuskigt att ni kan göra det på jobbet! Jag sitter också still på min arbetsplats men måste ha minst ena foten på en pedal. Dödmansgrepp. Förarövervakningen. Joserruvettu. 


Kräkattack. Lasse S i radion. Isch Bisch. Klarar inte Olle Jävla Jönsson. 


Ikväll går E-pigan o Lillkullen på bio. O vi kom överens om att Ollivander ska vara hos Farmor. Jag vet inte hur trött jag kommer att vara ikväll. De kommer hit i morgon så jag får pussa på den lille godingen ändå. 



Av Kvasthilda - 7 januari 2014 09:00


Tema nr 23 Bortglömd

7/365


*eeeeuuuuuwwwww* 




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards