Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Kvasthilda - 30 januari 2014 15:57


Nä. Fy. Man får sig vatten på kvarn. O det är fan inge' kul. Skittåget korkade igår. Ett par gånger. Var tvungen att begära hjälplok för att komma någonstans. De tänkte släppa förbi kollegan på ett ställe. Tur nog gjorde de inte det, för då hade jag väl stått kvar där än. När det funkar, funkar det. Funkar det inte - då vill man inte vara där. Det finns de som gärna tar övertiden de får men jag kommer hellre fram dit jag ska i rimlig tid - utan huvudvärken skiten framkallar. Stress. Fick hjälp av en kille i Poolen. Tusen o Tusen tack. Lugn o cool. Fast han egentligne inte är vare sig lugn eller cool. Jo. Det är han visst det. Att han babblar rappakalja i tvåtusen gör ju inte att han inte är lugn. Det är dialekten. Hahahahahaaaa....! 

Sov i treoenhalv timme. Klev upp o åt frukost. Upp på rummet o kröp under täcket igen o sov ytterligare några timmar. Vad blev det? Tre till? Ungefär. Inte mycket att ränta in i sömnbanken. Igen. Jobb inatt. Om allt går som det ska, är man väl hemma vid två-tretiden. 

Kanske ska spana in nån av serierna jag tog med mig innan jag drar på jobbet. Fick ju igång skitburken till slut. För den ville inte heller vara med.

Hinner se ett avsnitt. Eller två. 

Av Kvasthilda - 30 januari 2014 09:00


Tema nr 39 Dörrhandtag

30/365


/| \



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Av Kvasthilda - 30 januari 2014 03:30


Så kan det gå. Omkörd på upploppet. Lång natts färd mot mjuk säng. Än är det stopp.



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards