Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Kvasthilda - 7 februari 2014 10:31


Jamenjahaaaaaja. Nu har jag slut 365or igen. Elelr egentligen inte för jag har en massa foton jag kan klämma in, men inspirationen tryter. Hade en låg dag igår där allt gick på halvfart. Lite smådeppigt. 

Idag står dammsugning av lägenheten på schemat. Satan vad fort det blir dammigt. Fast GO verkar ha ännu dammigare för där går snabeldraken var o varannan dag. Jaja. De har en hund o en fet katt. "Tänk om de kunde skotta snö med samma frenesi som de dammsuger." Mmmm... Maken har döpt om dem. "Nu är Wonk hemma". I've got a Donk. What's a Donk? Yah. What's a Wonk? En sån som inte kan stänga dörren utan att hela huset skakar i sina grundvalar. WAM! Eller W-O-O-NK! 

Vi har dammråttor i storleken av groundhogs här. Vad fan är en groundhog? Måste kolla det. Ahaa. Ett murmeldjur. Groundhog Day. Jaja. Våra dammråttor. Dags att döpa dem. De hugger en i fötterna när man passerar. Blir lite si o så med dammsugning när vi jobbar allihop igen. 


Av Kvasthilda - 7 februari 2014 09:00


Tema nr 27 Bukett

38/365


Min första tulpanbukett för året. Eller två. En röd och en vit. 


♡♥♡



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards