Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Kvasthilda - 11 februari 2014 09:51


Satan i gatan vad trött jag är. Iofs satt jag uppe länge inatt men jag var inte trött. Då. Hade säkert bara snurrat runt, runt, runt, innan jag somnat, om jag försökt. O nu har jag två skitskift framför mig. En långtur till grannbyn vid kusten med omstart mitt i natten. Eller på efternatten. Efter det, ett till nattskift - som inte är nattåg. Igen. Det ena av dem kanske. O när fan ska de lära sig att inte blanda malm o gods...? Normalt sett är den turen skitjobbig, men nu känns den EXTREMT jobbig.I vanliga fall jobbar man ju bara för sig själv. Nu är det inblandat två personer till. Den ena som jag byter av - helt OK, fast fel tid på dygnet. Den andra som löser av mig o det är värre. Ingne aning om vem det är just nu, men det brukar heta "kommer till avgång". En sak sommartid, när det är ljust o fint men mitt i vintern, när det är ökenmörkt o träligt? Inte alls samma sak. T-r-ö-t-t. 

Nåja, en sak i taget. 

Jag lider av en bokstavskombination, som kompisen säger. T-R-Ö-G, fast jag byter G-et mot två T. TT. 

Av Kvasthilda - 11 februari 2014 09:00


Tema nr 330 Uppradade

42/365


Så många objekt jag haft i huvudet angående detta tema...

Nu blev det ett gäng hotellrumsdörrar. Eller öppningar. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards