Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Kvasthilda - 17 mars 2014 22:15


*bah* Maken lämnade lite grejer efter sig innan han for. Lite basillusker. Attans illbatting. Snorar o nyser. Det gjorde han också. Hela söndagen. Hela dagen lång. 

Lillråtta kom förbi o lånade min kamera idag. Så dumt. Men dummare är att hennes badade idag. Eller igår. Den trillade ner i skurhinken. Hoppsan. Hon får låna min kamera fler adagar när jag bara börjar jobba igen. Fast å andra sidan klarar jag mig utan den en stund till. Får väl ta iPhönen i värstigaste fall. Det var ju det där med 365or. Sitter fast i år. Svårt att få fantasin att räcka till. O hittar ingen att klura ut egna teman till heller. Från. Ur? 

Det är kallt idag. Har varit kallt som fan i morse. När Maken vaknade var det runt sjutton minus. Jag somnade om efter att han for mot Boden o när jag vaknade var det reunt tio. O strålande sol från knallblå himmel. Fantastiskt vackert. Ska snart studsa i säng o hoppas att Makens baciller gömmer sig under sängen - för att aldrig mer synas till. Fat chance. 

Atchoo! 


Av Kvasthilda - 17 mars 2014 09:00


Tema nr 41 Elände

76/365


Ja, det är ett elände när favoritkryddan tagit slut (nästan) o man ska försöka hitta en ny - o hittar en annan som inte alls är lika god. Jag vill ha min skogskrydda! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards