Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Kvasthilda - 24 mars 2014 16:49


Har suttit o sett Frozen med dotra. Disney Disney Disney. Himla söt film. 

Nu funderar jag på vad jag ska packa ner inför veckan som kommer. Vad fan behöver jag? Tror jag har en vinterjacka i stugan. Men inga byxor. Behöver ett par mjukisbrallor. Har lite ont om såna. 

Ska köpa en perkulator till stugan tror jag. Är värdelös på att koka kaffe o jag gillar inte att sila pulver mellan tänderna så det kan vara en bra investering. Om jag köper en mellamodell? Eller kanske en stor. Spelar nog ingen roll vad gäller elåtgången. Vad kostar de? En halv tusing? Typ. 

Ska komma ihåg att ta med gubbens kostym o ett köttben som ligger i frysen. O där var vi tillbaks igen. 

O min 365a har frusit ihop igen. Ska se om jag fick ihop nåt under sista trippen norrut. Nåt kanske det går att använda - annars får jag väl vänta tills jag kommer ner till stugan. Fast där är det väl också vinter o kallt. 


Av Kvasthilda - 24 mars 2014 09:00


Tema nr 21 Blåbär

83/365


En sida av min grötrisburk.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Av Kvasthilda - 24 mars 2014 05:17


Bannade fläskfia. Vaknar en timme innan klockan ringer. Huvet bankar. Har en hemkörning kvar o en del packande att göra. Är sen ledig en vecka. Hoppas bara att huvudvärken ger med sig. O att det inte är snörök längs vägen. Har inte bestämt vilken väg jag far än. Har tänkt mig en sväng förbi Luleå men det innebär E19. Beror helt på vädret. Måste försöka hitta en vettig frisör också. "Hör med Catrin" säger Maken. "Hon må ju ha en frisör i Jörn". Jao. Hon har väl en i firman tror jag. Vi får se. Har ju några dagar på mig innan femtioårsfesten.
En halvtimme till klockan ringer. *suck* Morr'n!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards