Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Kvasthilda - 25 mars 2014 21:06


Har varit en lång dag idag. Tur att man är lokförare till vardags. Guuuuu vad trökig resan hit varit. Väl framme är det så underbart. Anlände till stugan en halvtimme före Maken. Hann precis lasta ur bilen o bädda sängen när han körde in på Ryggen. Nu sussar han sött i sin säng o jag väntar on John Blund. Ska gå ut o räkna satelliter i väntan på honom. O besöka dasset. Vårt står kvar. Ett uthus intill har blåst omkull. En veckas laddning av batterier. Underbart. 



Batterierna var väldans urladdade innan jag åkte för jag glömde tre saker.  Min lilla kattväska med sminket.... Duh... Ska på femtioårsfest utan smink. Nåja, får väl gå dit som den snart femtioåring jag är själv då. Oklippt o dan. Provade hitta en klipptid i Arvidsjaur idag men de hade Klipp-In - på onsdagar... Det andra jag glömde var Makens bälte. Fick med mig skor o hela kostymen o allt men bältet vetefasen var det låg nånstans. Åsså var det mina böcker. Mina dockböcker. Man saknar inte kon förrän båset är tomt. O nu är min bokhylla tom. Attans! Letade uppgifter till en kompis idag. Eller snarare, skulle leta men böckerna ligger ju hemma! Dumt. 


Av Kvasthilda - 25 mars 2014 09:00


Tema nr 320 Tunnel

84/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards