Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Kvasthilda - 1 maj 2014 20:45


Sköna maj välkommen.... Hahahahahahaaaaaaa! Skadeglädjen är den enda sanna. Det har snöat idag. Inatt. I Dalarna. I Uppland. Lite här o lite där. Hörde ryktas att det var STORA nyheter i teverapporeteringarna om att det snöade i Kiruna häromdagen. Tänka sig. Snöfall i Kiruna i april?? Märkligt tyst om snöfall i södra delarna av landet på första maj? 

Ska strax taxa ut. Ut o jobba som taxi. Råttisen ska hem från jobbet o jag har lovat skjutsa hem henne. Får se om vi ses i morrn igen. 

Maken har dragit till fjälls. Kråkan har farit o hämtat sina husnycklar. Junior är i byn. Undertecknad är ensam hemma. O har sovit hela da'n idag. Fortfarande sketatrött. Jävla nattjobb. 

Men nu är jag ledig i tre dagar. Sköööööönt! 

O Svågern frågade vad jag gör den 9 maj. -Sover nog större delen av dagen. -Synd. Tycker du ska följa med till Malmberget då. -Tja. ska ju dit på kvällen. -Så synd, då missar du ju Lasse Stefanz. -Men jäklar. Jag måste nog begära ledigt! - Tycker jag du ska göra. Låter som nåt jag bara inte kan missa. Eller vänta nu? Äh, skyller det på tröttheten. Har inte slagit huv'et. Eller kanske jag gjorde det.

Nä, för fan.  Nästan så jag måste begära ledigt så jag slipper vara på samma ställe som de där.... 

Av Kvasthilda - 1 maj 2014 09:00


Tema nr 90 Hatt

121/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards