Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Kvasthilda - 20 maj 2014 14:03


En låg dag idag. O min mage skriker. 

Kläppen väcktes av telefonen i morse (tur att han hade ljud på, säger jag då!) och skramlade ur sängen med rusfigt hår och en något förvirrad blick. -Jag ska på intervju. I Svappavaara! Hoppla. Se där. Han gick i duschen o försökte äta lite frukost. FÖrsta klagade han på att inget fanns att äta. Nähä. Frysen full? -Men ät av pizzan du lämnade från igår då. Han knaprade lite men hans mage lät honom inte njuta av slizen. För nervös. Han tog min bil o drog iväg. 

Jag satte mig o tittade på ett avsnitt av Once Upon a Time o fick sen för mig att gå in i köket o kolla mobilen. Jodå¨. Kläppen hade ringt en minut tidigare. Fast en kvart före det också.... -Vill du ha nåt från Gruvköket? -Köp samma som det du tar. Det blir bra

O detta bra är vad som har gett min mage lite hives. Currykyckling. Men vänta nu?? Kläppen äter ju inte currykyckling?? Fast han gillade den bättre än chilikycklingen han också tog av. Se där. Man kan lära gamla hundar sitta. O envisa ungar att äta annat. 

Sen ringde pigan som varit på BVC med Lillråtta. Han ligger i sin kurva. Något för liten mot genomsnittet men han följer som sagt sin egen kurva så fint. Vad vägde han, sa hon? 8,2? Var är minnet??? O sjuttiovad lång? Nä. Min hjärna har gått i ide. Regnat bort. Lågtrycket därute påverkar tror jag. 

Junior skulle börja jobba runt den 16e men nu ringde de igen. På måndag redan! Hoppsan. Han får samåka med nån. Jippie att börja jobba 05.48 I Svappavaara! 

Sååå... vi får se hur vi gör med bil. Barnafadern sa att om Kläppen jobbar o lägger undan pengar kan vi hjälpa honom fixa en bil. I vilken mån vet jag inte. 

Nä. Adressera paket då o fortsätta med eländet på vinden. Bombröjningen härnere får ättlingarna ta hand om. Förslagsvis före torsdag när Han-jag-delar-fjärrkontroll-med kommer hem igen. 

En 365a kvar just nu. Igen. *suck* 

Av Kvasthilda - 20 maj 2014 09:00


Tema nr 210 Observatör

140/365


0-0



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards