Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Kvasthilda - 21 maj 2014 17:15


Eeeh, jo. Knapp utsikt.
Fjärde våningen.
Skitiga fönster.
O regn.


Av Kvasthilda - 21 maj 2014 12:23


Som sagt. Undrar varför man inte kamn smsblogga?? Min mobil är kopplad till bloggen. Annars kunde jag inte betala bort reklamen på bloggen. Men att sms-blogga gick fan inte. 

En heldag i Narvik väntar. Har just anlänt. Hem inatt igen. Får hoppas jag hittar en stunds vila på hotellet idag. Stålis, han hade stannat här, han. Minsann. *Äh, vad ska man på hotellet att göra?" Han tyckte att det var bättre att sitta på MTAS för det fanns en chans att träffa folk under dagen. Nåja, to each their own. 

PsfE ringde idag. Mitt tåg i morrn är inte anordnat. I tidtabellen var det ett sexsiffrigt tågnummer med tre-noll i början - o således inte klart när tdt ritades. O nu ska det integå. Fick välja en annan tur i stället. Eller välja o välja. Det låter alltid som om man har ett val. Man blir tilldelad en tur. O det blir kort vila på den. Fast jag har pass till Narvik så det är inte hela världen. Hinner slå huvet i kudden en timma kanske. På hotellet alltså. Hemma sover jag hela efternatten, såtillvida att mitt tåg är i rätt tid. Blir jag sen kan det blir svårt att ta den där turen i morrn också. Men det vet de. 

Har samma nästa vecka. Säkert inställt då också. Eller inte anordnat. 

Nä, ska dra mig mot hotellet. Runt tio grader här. Där Maken befinner sig är det tjugo varma. VILL OXÅ HA SOMMAR!!! NU! 


Av Kvasthilda - 21 maj 2014 09:27


99 sms malmdamm

Det är humor. Prat om pollenprognoser i landet, tätt följt av Tomas Ledin med "Det ligger i luften". Ibland tänker de till...


"Det gick inte att hitta någon blogg med det användarnamnet och som har ditt mobilnummer i profilen!"

Assåva...?

Av Kvasthilda - 21 maj 2014 09:00


Eget tema nr 17 Toppar

141/365


Två snarlika toppar (fast mycket mer i en annan vinkel). Ett litet stenblock och ett jätteberg. Tøtta i fjärran. Fjälltoppen intill Narvik. Det "lilla" blocket brukar jag benämna Matterhorn. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards