Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Kvasthilda - 30 juni 2014 10:02


Hungrig. Har varit en lång natt. Skallen bankar. Vaknat var tionde minut. Ungefär. Magen bullrade till o från. Toabesök? Inte toa? Klarade mig men har nån liten feberrest kvar i kroppen än. Kallsvettas. O nu, när sommaren äntligen kommit. Det är grönt. Det är blå himmel. Det är soligt. Det är fint. Det är varmt. Med Kirunamått mätt. Enligt min skärmgadget har vi fem grader varmare än Narvik och sju än Falun - som dessutom har regn o rusk. 

Kråkan for till sitt hus för att ta itu med veckans arbete. Strax efter kom Svågern in o berättade att han tänkte åka söderut. Skallen snurrar på honom än. Hoppas han tar sig ner i en bit. Han tänkte åka ner till Kråkan. Blir säkert populärt. Hon har inte riktigt tid med besök med allt hon tänkt göra i veckan. Lule o hämta soffa. Happis o köpa hyllor. Varför inte ta det på samma dag? Långt att köra om man ska åka två gånger. Fast hon har ju inte så jäkla långt till Lule i alla fall. En sväng till Pite hade hon också tänkt sig. För att köpa körsbärsträd? Nåja. 

O jag är hemma idag. Hoppas de hittar nån till kvällens tåg. Kanske de har nån i Narvik som kör dit o har pass hem. 

Av Kvasthilda - 30 juni 2014 09:00


Tema nr 11 Avslutning

181/365


Alcazar avslutar sin konsert och jag avslutar juni månad med deras tack o hej.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards