Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Kvasthilda - 21 september 2014 10:40


... Jag avskyr spindlar!! Väcktes av en i morse. Eller snarare på förmiddagen. Vaknade tidigt men somnade om. O drömde om stora, äckliga, fövisso vanliga husspindlar men de var ENORMA som bodde i ett hörn i ett sovrum i en helt nybyggd lägenhet. Enorma som i harkrankstorlek, inte giganto fågelspindelmodeller, eller Aragog-storlek. Nä, en rätt vanlig spindelstorlek, men inte på små svarta husspindlar. *BLÄÄÄÄÄ* 


Vaknade också till en vit värld idag. Nä. Det är inte tidigt. Det är inte ens ovanligt. Men vi får se om det ligger kvar till våren. *inte* 


Av Kvasthilda - 21 september 2014 09:00


Tema nr 204 Nu

264/365


Inte exakt i denna stund när detta publiceras för jag klev inte upp förrän en halvtimme efter Nu. Men det är fotograferat i detta Nu. Eller tja. Om rätt ska vara rätt, för tre timmar sen när jag skriver det här. Men det är idag :) Förvirrat? Så blir det när man fördaterar och efterredigerar inläggen. 


Byggnadsställningarna talar om att de målar om vårt hus. Mmmmmjooo. Får se hur det blir med den saken nu då när snön kom.  De var här o jobbade igår. Två hus på hela sommaren o nu vårt? Det går inte fort inte. Bara de inte får betalt i tid. Eller. Ehhh. Ja. Om du förstår vad jag menar.... 


iPhonefoto 

Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards