Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2014

ajajont

Av Kvasthilda - 18 oktober 2014 07:21


Fy fan. Har sovit för länge. Somnade redan vid åttasnåret igår. Vaknade igen vid ett. *blech* Somnade om o vaknade igen ett par timmar senare. Sådär höll det på. "Hon" höll på att lägga mig i en korridor på plan 2 men kom på att det skulle dit ett fotbollslag. Jodutack. Nä. Fick ett av de nyare rummen på femman i stället. Skönt! O skön säng. Nytt o fräscht.
Har hunnit äta frukost i lugn o ro o sitter nu i orderrummet o väntar på Petter. Blir lite tidig idag. Börjar först om tjugo minuter men on jag får komma hem lite tidigare är det bara bra.
Ont? Jo. Ryggen (inte korthögen!!) tar livet av mig. Studsade upp o ner i loken igår vid klargöringen så nu är den slut. Kan ha berott på nåt annat men när man är lite för kort o måste svinga sig upp o hoppa ner till/från första steget blir det påfrestande för ryggen o det blev några jävligt onödiga turer upp o ner. Åsså gick växlarna hem så det blev några till vid bromsprovet o när jag skulle kolla om nycklarna var på loket för jag skulle låsa högspänningen igen. AjAjOnt.
Nu ska jag ut o köra malmtåg. Skönt. Får väl gå hem om jag inte får tag i avkommorna. En o hennes sambo.
AjAjOnt.
Go'Morron!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 18 april 09:00


  Tema nr 240 På väg 109/366   373 för att vara exakt.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 17 april 09:00


  Eget tema nr 19 Takdropp 108/366   Förklaringen på gårdagens "skål". En isgrop i snön, formad av ihärdigt takdropp.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om ...

Av Kvasthilda - Tisdag 16 april 09:00


  Tema nr 274 Skålformad 107/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 15 april 09:00

  Tema nr 279 Solen lyser även på liten stuga 106/366   Vincents gulliga stuga i norrbottenslademodell får lite varmt ljus av vårsolens sena strålar.     Några dagar har gått och snön har gått ihop sig lite:    Temalista    ...

Av Kvasthilda - Söndag 14 april 09:00


  Tema nr 350 Vårvinterljus 105/366   Och ett jaktplan passerade på realtivt låg höjd. Lite svårt att se det mot vårsolens sken, men det är där, lite nedanför solens vita ljus.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards