Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Kvasthilda - 6 februari 2015 23:55


Dagens blogginlägg. Ligger i en säng jag inte sovit i, på jättelänge. Per Högströms. Nä. Det är inte hans säng. Men sängen står i en lägenhet på hans gata. Lite extrajobb i helgen. Heeela helgen. O slipper nattjour på måndag natt. Fast jag tappar två fridagar. Nåja. Får se om man får sig lite sömn nu då. Fräsch är den då, efter renoveringen.


Av Kvasthilda - 6 februari 2015 09:00


Eget tema nr 6 Kompanjon

37/365


Grannens jycke håller husse sällskap när han skottar snö. Snöskottandet hålls till en konsert a la Caruso för voffsingen sjunger hela tiden. Tråkigt! Eller så är han bara hungrig o vill in till matte o äta. 


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 6 februari 2015 01:10


Telefonen har ringt till o från hela dagen. O att ringa upp Psf igen är inte ett helt enkelt projekt. Man kommer till en växel då deras telefoner inte fungerar. Stök o bök. Har aldrig varit såna problem med våra gamla Psfer. 

Tågen inställda igår kväll/i morgon bitti. Jour motsvarande. Händer inget antt, kanske jag kan hjälpa dem på fredag natt också? Ska köra min kräktur lö/sö o sö/må o slipper nattjouren jag fick på må/ti i stället för B-dagarna jag hade. Ett par Fp-dagar försvinner så får se vad vi gör med dem. En av dem förvandlades till en Nolldag. Slutar väl att man hamnar på minustid. Fast det är en bra kräktur. Det är därför de är vakanta. Tiden räcker inte till från föregående skift! 

Nä, sova sig lite då - ifall telefonen ringer. VI har suttit o tittat på film här ikväll. Mest jag. Dotra har tjuvlyssnat o Maken har sett guldgrävare på tuben. Men varför säger du inte att de skjuter?? From Paris with Love., John Travolta med triggerhappiga fingrar. De har ju skjutit hela tiden jag har suttit här! Har sett den förut o ändå minns jag inte hur den slutade. Halfheimerz. 

Nä nu. Kudde. Natti Natt. Dammit. Nattjakten Deluxe ju!!! Fan. 


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards